Ceļojumu apdrošināšanas atlīdzība

Ātra un vienkārša jauna pieteikuma iesniegšana. Ja vēlies pievienot dokumentus pie esošas atlīdzības lietas, dodies uz Mans BTA atlīdzību sadaļu.

Ko darīt, ja noticis negadījums?

1

Zvani BTA diennakts klientu atbalsta dienestam +371 26 12 12 12

2

Rīkojies pēc BTA darbinieka sniegtajiem norādījumiem.

3

Mēs palīdzēsim nokārtot formalitātes, kas saistītas ar medicīnas iestādēm un pateiksim, kā rīkoties tālāk konkrētā situācijā

4

Aizpildi un iesniedz atlīdzības pieteikumu šeit

Biežāk uzdotie jautājumi

Ja noticis negadījums, atrodoties ārvalstīs, veic šādas darbības:

* Atrodoties Turcijā un Ēģiptē, lai izvairītos no iespējamām problēmām, pēc medicīniskās palīdzības jāvēršas tikai mūsu līgumorganizācijās.

  • Zvanot uz norādītajiem tālruņiem, mūsu darbinieki vai sadarbības partneri palīdzēs nokārtot formalitātes, kas saistītas ar medicīnas iestādēm.
  • Ja par sniegtajiem medicīniskajiem pakalpojumiem vai kādu citu Ceļojumu apdrošināšanas polisē iekļauto apdrošināšanas aizsardzības gadījumu, Tev bija jānorēķinās ar personīgajiem līdzekļiem, noteikti saglabā maksājumu apliecinošos dokumentus un medicīniskos dokumentus. Detalizētu iesniedzamo dokumentu sarakstu atradīsi Ceļojumu apdrošināšanas noteikumos vai zvanot uz BTA klientu atbalsta dienestu +371 26 12 12 12
  • Tiklīdz iespējams, piesaki atlīdzības gadījumu Mans BTA. Autorizējoties klientu portālā, noformēt atlīdzības pieteikumu ir iespējams ātri un ērti, neizejot no mājas un bez liekiem telefona zvaniem.

Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt autorizējoties Mans BTA.

Klientu portālā noformē pieteikumu ērti un ātri, norādot visu informāciju par atlīdzības gadījumu un pievienojot nepieciešamos dokumentus.

Cookie
Sīkdatnes
Lai šī tīmekļa vietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes.
Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un mārketinga sīkdatnes.

Ja piekrītat visām sīkdatnēm, lūdzu, nospiediet “Piekrītu”.
Ja vēlaties atteikties no sīkdatnēm, lūdzu, nospiediet “Nepiekrītu“. Savu izvēli varat pārvaldīt, nospiežot “Pielāgot izvēli”.

Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā