Ko darīt, ja noticis ceļu satiksmes negadījums?
Ja nepieciešams, izsauc neatliekamo palīdzību zvanot 112. Nofotogrāfē savu trasnportlīdzekli, citus cietušos objektus un ceļa zīmes notikuma vietā.
Aizpildi atlīdzības pieteikumu.
Mēs Tev palīdzēsim saprast kādus dokumentus aizpildīt un, ja nepieciešams, ieteiksim piemērotu partneri bojājumu noteikšanai.
Sadarbības partneri novērtē transportlīdzekļa bojājumus un nodod nepieciešamos dokumentus apdrošināšanas lēmumu pieņemšanai.
Sadarbības partneri parūpējas par Tavu transportlīdzekli. Ja vēlies, remontdarbu laikā Tev tiks nodrošināts maiņas auto.
Biežāk uzdotie jautājumi
Ja Tev ir KASKO vai KASKO Bedres polise un noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem:
1. Aizpildot pieteikuma formu MansBTA
Saņemot pieteikumu, mēs ar Tevi sazināsimies, lai noskaidrotu detalizētu informāciju par negadījumu, reģistrēsim apdrošināšanas gadījumu un informēsim Tevi par atlīdzību lietas tālāko izskatīšanas gaitu. Ja pieteikuma formai pievienosi aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, telefonsarunas laikā precizēsim tikai neskaidros jautājumus.
2. Apmeklējot klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
3. Sazinoties ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.
Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.
Atlīdzības pieteikums par transportlīdzekļa bojājumiem vai bojāeju
KASKO atlīdzības pieteikums par transportlīdzekļa nolaupīšanu
Ja noticis ceļu satiksmes negadījums, veic šādas darbības:
1. ja ceļu satiksmes negadījumā cietusi kāda persona,
iespēju robežās sniedz pirmo palīdzību cietušajai personai, bet nekavējoties sazinies ar Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03;
izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02;
2. ja ceļu satiksmes negadījumā nav cietusi neviena persona un negadījumā iesaistīti tikai divi transportlīdzekļi un abi transportlīdzekļu vadītāji var vienoties par ceļu satiksmes negadījuma apstākļiem, nav nodarīti bojājumi trešās personas mantai, kā arī transportlīdzekļiem nav radušies tādi bojājumi, kuru dēļ tie nevar vai tiem aizliegts braukt, aizpildi saskaņoto paziņojumu. Noteikti saglabā aizpildītā saskaņotā paziņojuma eksemplāru, lai to varētu iesniegt mums;
3. ja ir citi apstākļi, kas neļauj aizpildīt saskaņoto paziņojumu, piemēram, negadījumā iesaistīti trīs transportlīdzekļi, obligāti izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02.
4. ceļu satiksmes negadījuma apstākļu noskaidrošanai var noderēt arī fotogrāfijas, tāpēc, ja iespējams, nofotografē transportlīdzekļus uzreiz pēc negadījuma, nemainot to atrašanās vietas, kā arī, ja iespējams, piefiksē aculiecinieku kontaktus;
5. nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu par ceļu satiksmes negadījumu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.
Ja esi konstatējis transportlīdzekļa zādzību vai citu trešo personu prettiesisku rīcību, piemēram, transportlīdzekļa spoguļu stikliņu zādzību, veic šādas darbības:
1. obligāti izsauc ceļu policiju, zvanot pa tālruņiem 110 vai 02;
2. nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu par zādzības faktu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.
Ja gadījusies cita ķibele vai nepieciešama palīdzība uz ceļa, nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 26 12 12 12, lai informētu mūs par negadījumu, saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai un pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.
Rūpējoties par klientu ērtībām, nodrošinām maksimāli ātru atlīdzību lietu izskatīšanu un lēmumu pieņemšanu. Ja negadījuma rezultātā Tavam transportlīdzeklim būs radīti nelieli bojājumi, piemēram, plīsis vai saplaisājis vējstikls, lēmumu par atlīdzības izmaksāšanu pieņemsim jau telefona sarunas laikā vai tajā pašā vai nākamajā dienā pēc apdrošināšanas gadījuma pieteikšanas. Telefona sarunas laikā vienojoties par atlīdzības saņemšanu remontdarbu veidā mūsu ieteiktā autoservisā, varēsi uzreiz doties uz autoservisu un veikt nepieciešamos remontdarbus. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 un piesakot apdrošināšanas atlīdzību, mēs Tevi informēsim, ja būs nepieciešami kādi papildu dokumenti vai fotogrāfijas.
Šogad ik mēnesi vidēji gandrīz 50% gadījumu, saņemot atlīdzību pieteikumus KASKO lietās, lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu esam pieņēmuši tajā pašā vai nākamajā dienā.