

Maksimāli samazini nodarītos bojājumus. Pārliecinies, ka ugunsgrēka, gāzes noplūdes vai vandālisma gadījumos, attiecīgās iestādes ir informētas zvanot 112. Nofotografē notikuma vietu.
Pieteikumu par negadījumu ar privātīpašumu iesniedz MansBTA portālā. Par negadījumu ar komercīpašumu aizpildi atlīdzības pieteikumu šeit.
Mēs Tev palīdzēsim saprast, kādus dokumentus aizpildīt apdrošināšanas lēmumu pieņemšanai. Ja nepieciešams, ieteiksim piemērotu partneri bojājumu noteikšana.
Mēs izskatīsim Tavu pieteikumu iespējami ātri un ziņosim Tev par lēmumu.
Ja noticis negadījums, veic šādas darbības:
1. lai veiktu glābšanas darbus, kā arī fiksētu negadījuma apstākļus un iemeslu, nekavējoties sazinies ar atbilstošo glābšanas dienestu vai institūciju:
- ja cietusi persona - ar Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03
- ja notikusi ugunsnelaime – ar Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu pa tālruņiem 112 vai 01
- ja notikusi gāzes noplūde – ar Gāzes avārijas dienestu pa tālruņiem 114 vai 04
- ja pastāv varbūtība, ka negadījumu izraisījusi citu personu rīcība, nekavējoties ziņo policijai pa tālruņiem 110 vai 02
- ja notikusi šķidruma vai tvaika noplūde, ziņo ēkas apsaimniekotājam, ja tāds ir.
2. iespēju robežās, neapdraudot sevi, centies darīt visu iespējamo, lai glābtu īpašumu un novērstu turpmākos bojājumus;
3. iespēju robežās pēc glābšanas darbu veikšanas centies saglabāt notikuma vietu neskartu, saglabājot bojātā apdrošināšanas objekta atliekas;
4. pēc iespējas ātrāk sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai, kā arī lai pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.
Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.
1. Autorizējies BTA Klientu portālā.
Klientu portālā noformē pieteikumu ērti un ātri, norādot visu informāciju par atlīdzības gadījumu un pievienojot nepieciešamos dokumentus.
2. Nosūti informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv.
E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.
3. Apmeklē klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
4. Sazinies ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.
Rūpējoties par klientu ērtībām, nodrošinām maksimāli ātru atlīdzību lietu izskatīšanu un lēmumu pieņemšanu. Ja negadījuma rezultātā Tavam nekustamajam īpašumam vai mantai būs radīti nelieli bojājumi, varēsi saņemt apdrošināšanas atlīdzību tajā pašā dienā vai dažu dienu laikā pēc apdrošināšanas gadījuma pieteikšanas un nepieciešamo dokumentu, fotogrāfiju saņemšanas. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 un piesakot apdrošināšanas atlīdzību, mēs Tevi informēsim par nepieciešamajiem dokumentiem.
Šogad ik mēnesi vidēji 60% gadījumu, saņemot atlīdzību pieteikumus un visu nepieciešamo informāciju no klientiem, lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu privātīpašuma apdrošināšanas lietās esam pieņēmuši tajā pašā vai nākamajā dienā.
Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.
{{coveredPopup.description}}
{{coveredPopup.descriptionCasco}}
{{coveredPopup.descriptionMtpl}}
Mēs, BTA, atlīdzinām par personas, kura pie mums apdrošinājusi transportlīdzekli, nodarītajiem zaudējumiem ceļu satiksmes negadījumā, trešo personu (citu transportlīdzekļu īpašnieku, velosipēdistu, gājēju) ārstēšanās izdevumus, kā arī trešo personu īpašumam nodarītos zaudējumus.
{{coveredInfoTextMtplWithRoadAssistance}}
{{coveredPopup.description}}
{{coveredPopup.coveredContent.description}}
{{transform.translate(infoPopupForProduct.monthly.description)}}
{{transform.translate(infoPopupForProduct.fixed.description)}}
{{productReminderMessage}} {{productReminderDate}}.
{{sessionTimeout.formattedTime}}
Norādi apdrošinājuma summu, kas ir summa, kas nepieciešama šāda transportlīdzekļa iegādei, ņemot vērā vērtības samazinājumu nolietojuma dēļ.
{{vehicleSumInsuredLimits.limitText()}}
btar_need_provide_vehicle_engine_capacity_description
btar_need_provide_vehicle_engine_power_description
btar_need_provide_vehicle_full_weight_description
btar_need_provide_year_of_manufacture_description
btar_need_provide_administrative_code_description
need_provide_driver_license_description
btar_popup_few_seconds
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas vietnes darbībai, un tās nevar atspējot. Šīs sīkdatnes var iedalīt sesijas sīkdatnēs un pastāvīgās sīkdatnēs, kuras nesaglabā personu identificējošu informāciju. Sesijas sīkdatnes tiek izdzēstas, tiklīdz Jūs pametīsiet šo vietni.
Šīs sīkdatnes tiek izmantotas, lai novērtētu vietnes un datplūsmas avotu izmantošanu, lai iegūtu informāciju, kas nepieciešama vietnes darbības uzlabošanai. Šīs sīkdatnes palīdz mums noteikt, kuras tīmekļa vietnes sadaļas ir vispopulārākās, un uzzināt par lietotāju pārlūkošanas paradumiem. Šajā nolūkā mēs izmantojam Google Analytics statistikas rīku. Visa apkopotā informācija ir anonīma un pēc tās nav iespējams Jūs identificēt.
Šīs trešo pušu sīkdatnes tiek izmantotas, lai atbilstoši Jūsu vēlmēm parādītu personalizētas reklāmas. Mēs izmantojam sīkdatnes, kas palīdz mums apkopot informāciju par Jūsu lietošanas paradumiem šajā tīmekļa vietnē un ļauj mums uzzināt par Jūsu interesēm, lai mēs varētu rādīt tikai tās reklāmas, kas ir atbilstošas Jūsu lietošanas paradumiem. Ja nevēlaties, lai mēs Jums rādītu jebkādu reklāmu, atstājiet šo izvēlni tukšu.