Ko darīt, ja noticis negadījums?
Maksimāli samazini nodarītos bojājumus. Pārliecinies, ka ugunsgrēka, gāzes noplūdes vai vandālisma gadījumos, attiecīgās iestādes ir informētas zvanot 112. Nofotografē notikuma vietu.
Pieteikumu par negadījumu ar privātīpašumu iesniedz MansBTA portālā. Par negadījumu ar komercīpašumu aizpildi atlīdzības pieteikumu šeit.
Mēs Tev palīdzēsim saprast, kādus dokumentus aizpildīt apdrošināšanas lēmumu pieņemšanai. Ja nepieciešams, ieteiksim piemērotu partneri bojājumu noteikšana.
Mēs izskatīsim Tavu pieteikumu iespējami ātri un ziņosim Tev par lēmumu.
Biežāk uzdotie jautājumi
Ja noticis negadījums, veic šādas darbības:
1. lai veiktu glābšanas darbus, kā arī fiksētu negadījuma apstākļus un iemeslu, nekavējoties sazinies ar atbilstošo glābšanas dienestu vai institūciju:
- ja cietusi persona - ar Neatliekamo medicīnisko palīdzību pa tālruņiem 113 vai 03
- ja notikusi ugunsnelaime – ar Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu pa tālruņiem 112 vai 01
- ja notikusi gāzes noplūde – ar Gāzes avārijas dienestu pa tālruņiem 114 vai 04
- ja pastāv varbūtība, ka negadījumu izraisījusi citu personu rīcība, nekavējoties ziņo policijai pa tālruņiem 110 vai 02
- ja notikusi šķidruma vai tvaika noplūde, ziņo ēkas apsaimniekotājam, ja tāds ir.
2. iespēju robežās, neapdraudot sevi, centies darīt visu iespējamo, lai glābtu īpašumu un novērstu turpmākos bojājumus;
3. iespēju robežās pēc glābšanas darbu veikšanas centies saglabāt notikuma vietu neskartu, saglabājot bojātā apdrošināšanas objekta atliekas;
4. pēc iespējas ātrāk sazinies ar BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai saņemtu instrukcijas tālāko darbību veikšanai, kā arī lai pieteiktu apdrošināšanas gadījumu.
Ja noticis negadījums, apdrošināšanas atlīdzību vari pieteikt sev ērtākajā no iespējamiem veidiem.
1. Autorizējies BTA Klientu portālā.
Klientu portālā noformē pieteikumu ērti un ātri, norādot visu informāciju par atlīdzības gadījumu un pievienojot nepieciešamos dokumentus.
2. Nosūti informāciju par negadījumu uz e-pastu bta@bta.lv.
E-pastā īsumā norādi informāciju par negadījumu un norādi savu kontaktinformāciju, lai varam ar Tevi sazināties. E-pastam vari pievienot aizpildītu atlīdzības pieteikuma veidlapu, lai telefonsarunas laikā mēs precizētu tikai neskaidros jautājumus.
3. Apmeklē klātienē sev ērtāk pieejamo BTA Klientu apkalpošanas centru.
4. Sazinies ar savu apdrošināšanas aģentu, brokeri.
Rūpējoties par klientu ērtībām, nodrošinām maksimāli ātru atlīdzību lietu izskatīšanu un lēmumu pieņemšanu. Ja negadījuma rezultātā Tavam nekustamajam īpašumam vai mantai būs radīti nelieli bojājumi, varēsi saņemt apdrošināšanas atlīdzību tajā pašā dienā vai dažu dienu laikā pēc apdrošināšanas gadījuma pieteikšanas un nepieciešamo dokumentu, fotogrāfiju saņemšanas. Zvanot uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12 un piesakot apdrošināšanas atlīdzību, mēs Tevi informēsim par nepieciešamajiem dokumentiem.
Šogad ik mēnesi vidēji 60% gadījumu, saņemot atlīdzību pieteikumus un visu nepieciešamo informāciju no klientiem, lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu privātīpašuma apdrošināšanas lietās esam pieņēmuši tajā pašā vai nākamajā dienā.
Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.