Visērtākā atlīdzību pieteikšana
Vienkārša un ātra atlīdzības pieteikuma izskatīšana
Iesniedz atlīdzības pieteikumu
Pievieno dokumentus
Mēs Tev paziņosim, kad atgriezīsim naudu
Biežāk uzdotie jautājumi
Lai nevajadzētu norēķināties par Tavā Veselības apdrošināšanas kartē iekļautajiem pakalpojumiem ar personīgajiem līdzekļiem, apmeklē BTA līgumiestādes.
Lai saņemtu atlīdzību par izmantotajiem pakalpojumiem, par kuriem norēķinājies ar personīgiem līdzekļiem, Tev nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, tomēr ne vēlāk kā 90 (deviņdesmit) dienas pēc pakalpojuma saņemšanas, jāiesniedz šādi dokumenti:
- atlīdzības pieteikums, ko vari atrast BTA mājaslapā vai arī saņemt to tuvākajā BTA Klientu apkalpošanas centrā,
- medicīnisko pakalpojumu nepieciešamību apliecinošs dokuments, piemēram, izraksts no ambulatorās vai stacionārās kartes, ārsta nosūtījums uz izmeklējumu, recepte medikamentu iegādei u.tml.,
- maksājuma dokumenta (čeks, kvīts u.tml.) kopija, kurā norādīts: Tavs vārds, uzvārds un personas kods, sniegtā pakalpojuma atšifrēts nosaukums, daudzums, cena, datums, pakalpojuma sniedzēja rekvizīti.
Maksājuma dokumentu oriģinālus saglabā pie sevis, tie jāiesniedz tikai pēc mūsu pieprasījuma.
Šos dokumentus Tu vari mums iesniegt šādos veidos:
- BTA mobilajā lietotnē: no Apple, Android un Huawei telefoniem.
Ātri un ērti nofotografē čekus, iesniedz un saņem atlīdzību uzreiz! Ja nepieciešams, pieteikums tiks izskatīts manuāli un izmaksāta atlīdzība divu darba dienu laikā. - Mans BTA: apdrošinātais portālā iesniedz pieteikumu apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai un skenētus ar pakalpojuma saņemšanu saistītos dokumentus, ievērojot BTA sniegtos norādījumus.
Divu darba dienu laikā, skaitot no visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas brīža, BTA izmaksā apdrošināšanas atlīdzību vai informē Apdrošināto par atteikumu pilnā apmērā vai daļēji veikt apdrošināšanas atlīdzības izmaksu. Apdrošināšanas atlīdzība tiek pārskaitīta Apdrošinātajam uz Apdrošinātā norādīto norēķinu kontu bankā; - tuvākajā BTA Klientu apkalpošanas centrā.
Apdrošināšanas atlīdzību, to pārskaitot uz Tavu atlīdzības pieteikumā norādīto norēķinu kontu, izmaksāsim piecu darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Ja tas tomēr nav noticis, zvani uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai noskaidrotu kavēšanās iemeslu.
Pieprasi BTA elektroniski sagatavotu izziņu iesniegšanai VID
Ja iepriekšējos gados BTA Veselības apdrošināšana Tavus iesniegtos čekus ir apmaksājusi daļēji, neapmaksāto daļu vari norādīt VID gada ienākumu deklarācijā kā attaisnotos izdevumus, lai saņemtu atpakaļ pārmaksāto iedzīvotāju ienākumu nodokli.
Ienāc Mans BTA, lai ātri un ērti saņemtu automātiski sagatavotu izziņu iesniegšanai VID EDS sistēmā par visiem noteiktā periodā BTA iesniegtajiem čekiem un to izmaksām. Izziņu Klientu portālā saņemsi uzreiz, dažu sekunžu laikā pēc pieprasījuma veikšanas.
Ja vēlies atlīdzības pieteikuma veidlapu iesniegt mums elektroniski, pievienojot to atlīdzību pieteikšanas formai vai e-pastam, pirms veidlapas aizpildīšanas uzsākšanas obligāti to saglabā savā datorā.