Veselības apdrošināšana
BTA Veselības apdrošināšana Tavā viedtālrunī
BTA aplikācijas iespējas
Atlīdzības statuss
Viegli sekot līdzi atlīdzības statusam un
pievienot papildu dokumentus.
Paziņosim, kad atlīdzība būs izskatīta.
Drošība
Izvēlamies drošākās un ērtākās
autentifikācijas iespējas.
Viss par Tavuapdrošināšanu
Tev pieejama visa informācija, ko Tava
Veselības apdrošināšana sedz un cik
daudz Tu vēl vari izmantot.
Tikai daži no BTA Veselības apdrošināšanas labumiem
Sports
Zobārstniecības pakalpojumi
Rehabilitācija un masāža
Biežāk uzdotie jautājumi
Priekšrocības:
- Nodrošinām individuālu pieeju katram klientam, piedāvājot konkrēta uzņēmuma vajadzībām un iespējām atbilstošu veselības apdrošināšanas polišu segumu;
- Piedāvājam visplašākās veselības apdrošināšanas polišu izmantošanas iespējas, proti, mums ir lielākais ārstniecības līgumiestāžu skaits Latvijā;
- Nodrošinām ērtu atlīdzību pieteikšanu un ātru atlīdzību izmaksāšanu, ja tomēr par ārstniecības pakalpojumiem ir bijis jānorēķinās ar personīgajiem finanšu līdzekļiem;
- Iegādājoties veselības apdrošināšanas polises darbiniekiem, Tavs darba devējs var izmantot nodokļu atvieglojumus.
BTA piedāvā visplašākās veselības apdrošināšanas polišu izmantošanas iespējas. Lai uzzinātu, kurās iestādēs vari saņemt Tavā Veselības apdrošināšanas kartē iekļautos pakalpojumus, nenorēķinoties vai norēķinoties daļēji ar personīgajiem līdzekļiem, izmanto līgumiestāžu saraksta formu
Veselības apdrošināšanas kartes darbības teritorija ir Baltija.
Atceries! Veselības apdrošināšanas karte nesedz ārstēšanās vai neatliekamās medicīniskās palīdzības izdevumus ārvalstīs. Ja dodies ārpus Baltijas un vēlies pasargāt sevi no neparedzētiem izdevumiem par medicīniskiem pakalpojumiem ārvalstīs pēkšņu saslimšanu vai traumu gadījumā, tad pirms došanās uz ārvalstīm, iesakām iegādāties BTA Ceļojumu apdrošināšanu.
- Pirms dodies uz ārstniecības iestādi aicinām rūpīgi izlasīt informāciju par apdrošināšanas nosacījumiem Veselības apdrošināšanas programmu aprakstā, kas tiek izsniegts kopā ar Veselības apdrošināšanas karti.
- Veselības apdrošināšanas karte nodrošina iespēju saņemt daļēji vai pilnībā apmaksātus medicīniskos pakalpojumus BTA līgumiestādēs: ambulatorās un stacionārās ārstniecības iestādēs, kā arī aptiekās, sporta klubos, optikas salonos u.c., ja kartē ir iekļautas papildprogrammas (līgumiestāžu saraksts pieejams zemāk sadaļā “Kur vari izmantot BTA veselības apdrošināšanas polisi jeb līgumiestāžu saraksts”).
- Pirms pakalpojumu saņemšanas BTA līgumiestādēs noteikti uzrādi Veselības apdrošināšanas karti un personu apliecinošu dokumentu(pasi vai identifikācijas karti).
- Saņemot pakalpojumus BTA nelīgumiestādēs vai gadījumos, kad pakalpojuma apmaksa nav iekļauta konkrētās BTA līgumiestādes apmaksājamo pakalpojumu sarakstā, Tev sākotnēji jānorēķinās ar personīgajiem līdzekļiem un pēc pakalpojuma saņemšanas jāiesniedz mums nepieciešamie dokumenti atlīdzības saņemšanai.
Lai saņemtu atlīdzību par izmantotajiem pakalpojumiem, par kuriem norēķinājies ar personīgiem līdzekļiem, Tev nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, tomēr ne vēlāk kā 90 (deviņdesmit) dienas pēc pakalpojuma saņemšanas, jāiesniedz šādi dokumenti:
- atlīdzības pieteikums, ko vari atrast BTA mājaslapā vai arī saņemt to tuvākajā BTA Klientu apkalpošanas centrā,
- medicīnisko pakalpojumu nepieciešamību apliecinošs dokuments, piemēram, izraksts no ambulatorās vai stacionārās kartes, ārsta nosūtījums uz izmeklējumu, recepte medikamentu iegādei u.tml.,
- maksājuma dokumenta (čeks, kvīts u.tml.) kopija, kurā norādīts: Tavs vārds, uzvārds un personas kods, sniegtā pakalpojuma atšifrēts nosaukums, daudzums, cena, datums, pakalpojuma sniedzēja rekvizīti.
Maksājuma dokumentu oriģinālus saglabā pie sevis, tie jāiesniedz tikai pēc mūsu pieprasījuma.
Šos dokumentus Tu vari mums iesniegt šādos veidos:
- BTA mobilajā lietotnē: no Apple, Android un Huawei telefoniem.
Ātri un ērti nofotografē čekus, iesniedz un saņem atlīdzību uzreiz! Ja nepieciešams, pieteikums tiks izskatīts manuāli un izmaksāta atlīdzība divu darba dienu laikā. - Mans BTA: apdrošinātais portālā iesniedz pieteikumu apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai un skenētus ar pakalpojuma saņemšanu saistītos dokumentus, ievērojot BTA sniegtos norādījumus.
Divu darba dienu laikā, skaitot no visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas brīža, BTA izmaksā apdrošināšanas atlīdzību vai informē Apdrošināto par atteikumu pilnā apmērā vai daļēji veikt apdrošināšanas atlīdzības izmaksu. Apdrošināšanas atlīdzība tiek pārskaitīta Apdrošinātajam uz Apdrošinātā norādīto norēķinu kontu bankā; - tuvākajā BTA Klientu apkalpošanas centrā.
Apdrošināšanas atlīdzību, to pārskaitot uz Tavu atlīdzības pieteikumā norādīto norēķinu kontu, izmaksāsim piecu darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Ja tas tomēr nav noticis, zvani uz BTA Klientu atbalsta dienestu pa tālruni 26 12 12 12, lai noskaidrotu kavēšanās iemeslu.
Mēs ar Tevi sazināsimies
Aizpildi formu un mēs ar Tevi sazināsimies par izvēlēto tēmu.
* Ar zvaigznīti atzīmētie lauki jāaizpilda obligāti.
Piekrītu saņemt BTA īpašos piedāvājumus un jaunumus e-pastā.
Es apstiprinu, ka esmu iepazinies ar Privātuma aizsardzību BTA.