Kiberrisku apdrošināšana

Šī apdrošināšana finansiāli palīdzēs Tev, Tavam laulātajam vai kopdzīves partnerim un bērnam, ja piedzīvosiet finanšu krāpšanu vai emocionālu pazemošanu digitālajā vidē.

Kas tiek apdrošināts?

Apdrošināts tiec Tu, Tavs laulātais vai kopdzīves partneris un bērni. Kiberrisku apdrošināšana finansiāli palīdzēs, ja piedzīvosiet finanšu krāpšanu vai emocionālu pazemošanu digitālajā vidē. Mēs atlīdzināsim zaudējumus, piemēram, par izkrāptu naudas summu vai preci ko būsi iegādājies no krāpnieciska interneta veikala.

Tavi galvenie ieguvumi

Finansiālā aizsardzība

Pasargā savu budžetu! Iegādājoties kiberrisku apdrošināšanu, Tu iegādājies drošību savām finansēm.

Iepērcies internetā droši

Nepamanīji, ka interneta veikals, kurā iepērcies, ir aizdomīgs? Nesatraucies - mēs atgriezīsim Tev zaudētos līdzekļus.

Maksājumu kartes drošība

Ievadīji savus maksājuma kartes datus viltus mājas lapā? Mēs atlīdzināsim Tev nozagtos naudas līdzekļus.

Biežākie apdrošināšanas gadījumi

Krāpniecība telefona zvana laikā

Krāpnieki, sazvanot klientu, izliekas par kādas iestādes darbinieku, piemēram, bankas vai policijas, un mēģina iegūt bankas piekļuves vai maksājuma kartes datus.

Investīciju krāpšana

Krāpnieki uzdodas par investīciju brokeriem un piedāvā veikt izdevīgus ieguldījumus. Klients saņem telefona zvanu ar “gadsimta labāko piedāvājumu” investēt un nopelnīt, kas beigās izrādās krāpšanās.

Interneta veikalu krāpšana

Klients iegādājās preci viltus interneta veikalā, samaksājot par to tiešsaistē, bet preci tā arī nesaņem. Pēc saziņas mēģinājumiem interneta veikals vairs neeksistē.

Maksājumu karšu datu izkrāpšana

Klients ievada internetbankas vai maksājumu karšu datus krāpnieku izveidotās vietnēs, kas var izskatīties gluži kā internetbanka. Iegūtos datus krāpnieki izmanto, lai veiktu pirkumus vai naudas pārskaitījumu no bankas konta.

Krāpnieciskas SMS

Klients saņem SMS, kurā krāpnieki izliekas par valsts iestādēm, piemēram, Valsts ieņēmumu dienestu. Klients tiek aicināts apmaksāt administratīvo sodu, ierasties tiesā vai iepazīties ar saņemto nodokļu apmaksu. Pēc saites atvēršanas un bankas piekļuves datu ievadīšanas, šie dati tiek nozagti.

Gadījumi, kad apdrošināšana nebūs spēkā

Skaidras naudas izkrāpšana

Izpirkuma maksa, kuru pieprasa krāpnieki

Zaudēta nauda azartspēļu vietnēs

Digitālās valūtas zudums

Ja nauda izkrāpta pirms polise stājās spēkā

Kā pieteikt atlīdzību?

1

Raksti uz bta@bta.lv vai zvani 26 12 12 12.

2

Palīdzēsim saprast, kādus dokumentus aizpildīt apdrošināšanas lēmuma pieņemšanai.

3

Izskatīsim pieteikumu un iespējami ātri ziņosim Tev par lēmumu. Vidēji atlīdzības lietu izskatām 3–5 dienu laikā no visu dokumentu saņemšanas.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kiberkrāpšana
  • trešā persona veic krāpniecisku elektronisku naudas līdzekļu pārskaitījumu no Tava personīgā bankas konta;
  • tu labticīgi pārskaiti naudas līdzekļus no sava personīgā bankas konta uz trešās personas kontu pēc krāpnieciskas elektroniskas saziņas;
  • trešā persona krāpnieciski izmanto vai elektroniski pārskaita naudas līdzekļus no Tava digitālā maka;
  • trešā persona veic krāpniecisku pirkumu tiešsaistē, izmantojot Tavu maksājumu karti.

E-komercijas krāpšana
Tiešsaistes tirgotājs veic krāpniecisku darbību, pārdodot Tev preces vai pakalpojumus.

Identitātes zādzība
Trešā persona izmanto Tavus personas datus, piemēram, vārdu, uzvārdu vai personas kodu, lai tiešsaistē veiktu krāpnieciskas vai citas pretlikumīgas darbības ar mērķi gūt finansiālu labumu.

Kibermobings
Trešā persona aizskar Tavu vai Tava bērna godu un cieņu vai emocionāli pazemo digitālajā vidē.

Finansiāli zaudējumi:
  • naudas summu, kas pārskaitīta no Tava personīgā bankas konta vai digitālā maka;
  • finanšu iestādes, kurā atvērts Tavs personīgais bankas konts, papildus piemērotos nokavējuma procentus vai līgumsodus, kas tieši attiecināmi uz izkrāpto naudas summu;
  • finanšu iestādes, kurā atvērts Tavs personīgais bankas konts, piemērotās izmaksas, tostarp, līgumsodus vai procentu maksājumus par maksājumu kartēm;
  • ar BTA iepriekš saskaņotās, juridisko pakalpojumu izmaksas, kas radušās saistībā ar kiberkrāpšanas gadījumu, par kuru jau esi saņēmis apdrošināšanas atlīdzību.

Zaudējumi preču vai pakalpojumu iegādes vērtībā.

Jāizpildās visiem šiem punktiem:
  • par precēm vai pakalpojumiem esi samaksājis ar pārskaitījumu no personīgā bankas konta, izmantojis maksājumu karti vai digitālo maku;
  • tiešsaistes tirgotājs, pārdodot preces vai pakalpojumus, apkrāpis Tevi, izveidojot viltus interneta veikalu vai tīmekļa vietni;
  • pagājušas ir vismaz 14 dienas kopš solītā preču vai pakalpojumu piegādes datuma un prece Tev nav piegādāta, vai arī tā ir piegādāta, bet neatbilst aprakstam, piemēram, ja prece atšķiras pēc tās izmēra, uzbūves, sastāva vai izmantošanas veida;
  • tiešsaistes tirgotājs nav atgriezis Tev naudas summu, ko samaksāji par precēm vai pakalpojumiem.

Mēs ar Tevi sazināsimies

Aizpildi formu un mēs ar Tevi sazināsimies par izvēlēto tēmu.

* Ar zvaigznīti atzīmētie lauki jāaizpilda obligāti.

+ 371
Cookie
Sīkdatnes
Lai šī tīmekļa vietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes.
Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un mārketinga sīkdatnes.

Ja piekrītat visām sīkdatnēm, lūdzu, nospiediet “Piekrītu”.
Ja vēlaties atteikties no sīkdatnēm, lūdzu, nospiediet “Nepiekrītu“. Savu izvēli varat pārvaldīt, nospiežot “Pielāgot izvēli”.

Plašāku informāciju skatiet mūsu Sīkdatņu politikā