Iniciatīva "Uzslavē labu servisu" Latvijā norisinās jau 12. reizi. Tā ir izveidota, lai veicinātu sabiedrības un uzņēmumu izpratni par labas klientu apkalpošanas nozīmību. Šogad pieteikušies ir 54 zīmoli, tostarp arī AAS “BTA Baltic Insurance company” (BTA)!
Šī kampaņa, līdzīgi kā citus gadus, norisināsies no 2016. gada 1. līdz 31. martam, kad ikviens Latvijas iedzīvotājs tiek aicināts uzslavēt uzņēmumus un dalīties pozitīvajā pieredzē saistībā ar klientu apkalpošanu.
BTA ir pieteikusi dalību kategorijā "Bizness patērētājam" (B2C) nominācijā “Apdrošināšanas un finanšu nozares līderis”. Šajā kategorijā kopējo vērtējumu dod 70% sabiedrības vērtējums, 30% slepenā pircēja vērtējums. Pagājušajā gadā BTA ieguva titulu “Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Apdrošināšanas nozare" 2015”!
Iespēja izteikt savu pozitīvo vērtējumu par BTA apkalpošanas servisa kvalitāti varēs šādi:
- No 1.marta visos BTA Klientu apkalpošanas centros būs iespēja aizpildīt anketas lapu klātienē un izteikt pozitīvu vērtējumu par apkalpošanu!
- No 1.marta tiks aktivizēta balsošanas lapa labsserviss.delfi.lv, kur varēs ierakstīt pozitīvu uzslavu.
Šogad arī klientu servisa darbinieki un klienti tiks apbalvoti par ieguldījumu izcila klientu servisa veidošanā. Kampaņas noslēgumā tiks apbalvoti arī Latvijā laipnākie, smaidīgākie, izpalīdzīgākie, radošākie, zinošākie un labākie klientu servisa speciālisti un klienti!
Uzvarētāji tiek paziņoti apbalvošanas ceremonijā 2016. gada 14. aprīlī.
Nekautrējieties uzslavēt BTA darbinieku, kurš jums sniedzis viesmīlīgu apkalpošanu, pozitīvas emocijas vai sirsnīgu smaidu!
Papildu informācija pieejama http://www.labsserviss.lv/ .